kangurular ulkesinden slmlar

Kullanıcı avatarı
BERNA
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Mesajlar: 799
Kayıt: Pzt Ara 04, 2006 12:25 pm

Mesaj gönderen BERNA » Pzt Haz 25, 2007 12:15 pm

he canim ya burda yazariz hasretleri .ozlemleri bu gurbet dolu sayfaya sigdiririz..
e :-) :-) :-)
En son BERNA tarafından Pzr Kas 13, 2011 1:04 am tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.

nurhayat
Üye
Üye
Mesajlar: 23
Kayıt: Pzr Ara 10, 2006 12:25 am

Mesaj gönderen nurhayat » Prş Haz 28, 2007 12:42 am

buraya yazinca sanki sana misafir gelmisim gibi hissediyom kendimi ne garip :kiss:
En son nurhayat tarafından Pzr Kas 13, 2011 1:04 am tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.

NUR
Asil Üye
Asil Üye
Mesajlar: 104
Kayıt: Pzt Ara 04, 2006 12:34 pm

BERNOS

Mesaj gönderen NUR » Cmt Haz 30, 2007 4:13 pm

çok gûzel ve degisik bi sekilde alatmisinnn çok hosuma gitti o kadar gittiki bi de oralari gôrsem diyorummmn çok degisik bi yer... :ok: optummm gôrûsmek dileyle
En son NUR tarafından Pzr Kas 13, 2011 1:04 am tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.

nurhayat
Üye
Üye
Mesajlar: 23
Kayıt: Pzr Ara 10, 2006 12:25 am

Mesaj gönderen nurhayat » Prş Tem 05, 2007 4:58 pm

bernaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cadi gaci insan merak edip bakar
En son nurhayat tarafından Pzr Kas 13, 2011 1:04 am tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.

türKKAN
Yeni Üye
Yeni Üye
Mesajlar: 1
Kayıt: Sal Ağu 14, 2007 2:34 pm

Mesaj gönderen türKKAN » Sal Ağu 14, 2007 3:07 pm

merhaba berna hn ben ilk giriyorum foruma. avusrtalya çok güzel evet. 2 ay kaldım orada . şuan ablam ve yeğenlerim hala orada kalıyorlar. bide yalnızlık olmasa . kendinize iyi bakın öpüyorum selamlar türkkan
En son türKKAN tarafından Pzr Kas 13, 2011 1:04 am tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.

neli
Üye
Üye
Mesajlar: 78
Kayıt: Pzr Ara 10, 2006 12:57 am
Konum: İSTANUL

Re: kangurular ulkesinden slmlar

Mesaj gönderen neli » Pzt Nis 28, 2008 2:16 pm

MERHABA BERNACIM..AVUSTURALYADA ANNEMLERDE 6 SENE YAŞADILAR KARDEŞİMLE SONRA DÖNDÜLER O ZAMANLAR BEN BURDA KALMIŞTIM BABAMLA GİTMEK İSTEMEMİŞTİM ...İYİKİDE GİTMEMİŞİM EŞİMLE TANIŞAMAZDIM YOKSA :)))NEYSE ŞİMDİ CİDDİ CİDDİ DÜŞÜNÜYORUZ AMA ORALARA GELMEYİ BANA Bİ ANLATIRSAN SEVİNİRİM NASIL GELİNİR İŞ İMKANLARI NELER DİYE BİLİYORSUNDUR BELKİ ZATEN ÖNCEDEN KONUŞMUŞTUK TURİZM BİZİM İŞİMİZ DİYE...VALLA ÇOCUK TA OKULA BAŞLIYACAK BU SENE O YÜZDEN KARAR VERMEMİZ LAZIM NAPICAĞIMIZI..SEN ORDA YAŞADIĞIN İÇİN BİLİRSİN NASIL GELİNİR İŞ NASIL BULUNUR FİLAN DİYE...ÇOK ÖPTÜM..SEVGİLER...
En son neli tarafından Pzr Kas 13, 2011 1:04 am tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.

Kullanıcı avatarı
BERNA
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Mesajlar: 799
Kayıt: Pzt Ara 04, 2006 12:25 pm

Re: kangurular ulkesinden slmlar

Mesaj gönderen BERNA » Cmt Haz 07, 2008 1:59 pm

nelicigim buraya nasil gelinir nasil muracaat edilir pek bi malumatim yok ama belirli bi meslegin varsa oldukca kolay oluyor sanirsamm. burda yasamaya gelince bastan zorluklar cekilicektir . bi kere sosyal yasantiyi sen kendin yaraticaksin sokkaklari sessizz. insanlar eve kapanmis her kez isinde gucunde ve oyle ozleyince hade atlayipda vatana gidelim denilicek bi yer degil ama pozitiv dusuncelere sahi bi insansaniz gurbette yasamayi goze alirim diyorsaniz buyrun gelin burda yasamak guzel yinede;))
melbouneye gelirsen tanisalim:)
En son BERNA tarafından Pzr Kas 13, 2011 1:04 am tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

aylineren
Uzman Üye
Uzman Üye
Mesajlar: 1385
Kayıt: Pzt Ara 31, 2007 6:12 pm
Konum: sAkLıBaHçE

Re: kangurular ulkesinden slmlar

Mesaj gönderen aylineren » Cmt Haz 07, 2008 6:12 pm

bernacım benımde hephayalimyurtdışında yaşamaktı ama malesef hıc olmadı
ACABA .. Aşkları da devralır mı kalp nakli yaptıranlar?

Cevapla

“Avustralya” sayfasına dön